2 månader

Det är snart slut på oktober! Mindre än 2 månader kvar till jul är det också! Tiden går så vansinnigt fort och jag hinner inte med! Har extremt mycket som ska hinnas med innan jul så det kanske är därför som det känns som om tiden går lite extra snabbt. Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång!
 
Liam är hemma idag också och ed tanke på hur mycket jaghar att göra är det tur att det är just Liam som är hemma och inte den andra lilla pluttan. Liam sköter sig ju själv för det mesta och har alltid gjort. Det är klart, han pratar ju rätt mycket men annars så är det inga problem att få iaf lite gjort ;)
 
Jag önskar så att jag hade kunnat gett dom lite höstlov men det går verkligen inte. Jag hade sett fram emot det men nu är det som det är...
 
Idag ska alltså bilen besiktigas och det lutar väl åt att det är jag som får göra det... inte min favoritsyssla direkt men det måste ju göras. Kanske passar på att ta en sväng på stan när vi ändå är i Västerås? Förena nytt med nöje liksom :)
 
Nu ska jag läsa om designprinciper en stund innan vi tar glasspaus Liam och jag ♥ Visst blir man frisk fortare om man får lite glass? ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0