Bilprovningen

Det gick alldeles utmärkt på besiktningen idag, det tackar vi för.
Efteråt åkte vi vidare till IKEA och fikade lite, det tyckte jag vi var värda :) Barnen höll med.
 
Vi hade en rätt mysig dag om man räknar bort det obligatoriska utbrottet från Tuvasnuva. Jag fattar inte varför hon alltid måste hålla på?! Blir tokig! Det är ju inte det roligaste precis att handskas med ett utbrottsbarn offentligt. Ja ja huvudaken är att mystuva är tillbaks nu. Summan av dagen är ändå på plus ♥
 
Här är dagens finingar ♥ 
 
 
 
 
Linda
2012-10-30 @ 23:34:14
URL: http://luckynumber198.wordpress.com

Jag tänkte faktiskt på Tuva och utbrotten när jag läste om högkänsliga barn. Mycket av det jag har läst hittills stämmer ju in på sonen men överkänsligheten visar sig tydligen även genom ex. vredesutbrott. Jag har inte hunnit läsa in mig något mer (väntar på böckerna jag har klickat hem) men googla, det kanske kan hjälpa på något sätt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0