Lördag = knatteskutt

Det blev en tidig morgon idag. Lördag betyder ju numer knatteskutt.
Idag var det nån hinderbana och barnen sprang omkring och var så duktiga, såg ut som dom hade riktigt roligt. När man ser Liam skutta omkring och se glad ut gör det ju inte så mycket att man måste gå upp tidigt ;)
Jag är väldigt imponerad av Tuva som inte protesterar över att sitta vid sidan om tyst och still i en hel timme. När händer det annars liksom? Ibland kommer det en liten sång när hon glömer bort sig men det är sånt som händer när man har en liten Tuva med sig :) Och det gör absolut inget det är så fint. Är det nån som stör sig så får dom säga till helt enkelt!
 
Vi cyklade dit idag och det gick som vanligt bra. Vi klarade oss tom. från regn! Det enda knepiga är ju hur dom har byggt vägen vi cyklade på. Det går inte att besktiva med ord man måste se den men jag kan säga så här att det är svårt för alla. Bilister, cyklister och gångar. Ingen riktigt vet hur det är tänkt att man ska göra. Ett helgalet nybygge som säkert kostat flera miljoner!
Krånglet löste vi genom att gå en bit, det kändes lite säkrare!
 
Skulle ringa min mamma när vi kom hem men det glömde jag. Jag har även glömt bort vad det var jag skulle säga ;) Så virrig är jag idag... Jag får kanske ringa dit och se om jag kommer på vad det var allt eftersom ;)
 
Vi gick en sväng på markanden när K hade slutat jobbet. Det regnade en hel del så när vi kom hem såg vi ut som dränkta katter hela högen. Tur att man torkar rätt snabbt :)
 
Annars har dagen varit lugn. Barnen har lekt och vi har rökt lite i köket. Skulle behövas ännu mer men jag tror att vi alla har varit lite sega idag.
 
Klart Pippi också måste sitta fast ♥
Linda
2012-09-30 @ 09:24:28
URL: http://luckynumber198.wordpress.com

Trevligt att avsluta dagen med lite rök i köket. :-D

Skönt att det funkar att ta med Tuva till knatteskutt. Det kan väl inte störa någon om hon sitter och sjunger vid kanten. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0