Plötsligt händer det

Min lilla gröna bil har stått stilla nu sen i sommras? Eller kanske ännu längre, jag minns inte riktigt. Innan den blev ståendes så pratade jag mycket om att vi borde sälja den för att det var onödigt med 2 bilar just nu när jag ändå är hemma så mycket. K tyckte absolut inte det så den fick vara kvar. Nu när den har stått stilla och obrukbar ett tag så har vi behövt den vid flertalen tillfällen. Alltså verkligen behövt den. Det har varit sån panik att vi har fått akutlåna bilar för att det verkligen varit kris. 
K som är den som kan bilar i familjen har ju lovat att laga den gröna ända sen den blev ståendes men har likosm inte fått ändan ur. Det har han ju såklart fått höra varje gång som vi behövt den ;)
 
Igår hände det helt plötsligt. K ringer och säger att han ska köra bilen till en verkstad och vi måste ut och starta bilen med kablar. Oj oj spännande värre för kidsen och för mej som äntligen ska få bilen lagad :) 
 
Han insåg att han inte kommer att ha tid att laga den än på länge. Bra beslut tycker jag för han är hemma så lite ändå att den tid han är ledig kan han gott vara hemma! 
 
Nu ska den alltså bli hel!
 
Det här nog den enda bilden jag har på den lilla gröna :) Jag brukar inte direkt fota bilarna
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0