Ny vecka

Den här helgen har det inte funnits tid till bloggen. All tid, och då menar jag verkligen all tid, har gått åt till att försöka färdigställa ett stort arbete. Jag har pluggat precis heeela helgen :/
Jag håller mina tummar för att arbetet åtminstonde får ett K vilket menas med att jag får komplettera. Ett G räcker det tyvärr inte till det vet jag redan nu, men K är bättre än U.
 
Idag är det måndag igen och ny vecka. Den här veckan innebär det att en ny kurs drar igång. Jag hoppas att den är roligare pch mer givande än den förra. Har än så länge tagit del av kursintror och det verkar lovande. Så håller mina tummar även här.
 
Ikväll ska jag köra mina älskade små ♥:an till mamma o pappa där dom ska få ha lite sportlov. Dom har önskat sig sportlov men jag kan inte vara ledig en hel vecka just nu, inte ens några dagar faktiskt så det är tur att dom har sin mormor och morfar ♥ 
Barnen kunde knappt somna igår för de vill åka med en gång :) 
 
Jag kommer dock sakna dom massor. Jag är inte så bra på att vara utan dom så länge. Jag får fylla mina dagar med massa plugg istälelt så jag har nåt att tänka på ;) 
 
Nu är det nästan dags för lite kaffe men först ska jag skissa lite på en design.
 
Ha en bra måndag! 
 
 
Camilla
2014-02-26 @ 10:10:52
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Jag har glömt skriva att du har fått det så fint härinne!! Jättefint! Vill också göra om i bloggen så den blir mer personlig, men har varken kunskap eller tid känner jag :/

Mmm, kör man copy+paste kan man baske mig göra en länk tycker jag. Att man berör samma ämnen som någon annan händer väl alla hela tiden, men nån måtta får det vara!

Skönt för dem att få lite sportlov :) Det har vi nästa vecka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0