Föräldramöte

Ikväll var det dags för första föräldramötet på skolan. Storebror Tim kom och vaktade hund och barn så att både jag och K kunde gå ♥
Vi är supernöjda med skolan så här långt och viktigast av allt är att Liam trivs. Jag tror att mycket av det som gör att vi alla trivs är att Liams favorit pedagog från dagis beslutade sig för att byta jobb och börja jobba i förskoleklassen istället :) Vi känner oss väldigt trygga med att lämna vår stora guldklimp när vi vet att han blir väl omhändertagen :) 
 
I Liams klass är dom 48 barn. Det är rätt mkt och det var jag lite (läs mycket) orolig för men jag tycker att de har löst det bra och så länge som allt fungerar och Liam trivs är jag nöjd.
Är rätt glad att han än så länge slipper fritids, där går det nu 150 barn (!). 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0