Ett nytt år väntar runt hörnet

Snart är det nytt år igen. Ett nytt oskrivet kapitel.
 
Jag har stora förhoppningar på 2016. Jag både tror och hoppas att det nya året kommer att bli bättre än 2015 har varit. 
Jag vet redan nu en hel del roliga saker som kommer hända. 
Några håller jag för mig själv tills vidare men några kan jag även dela med er.
 
  • Året börjar troligen med att jag blir moster igen ♥ det är både spännande, kul och lite ångestfyllt. 
  • Sen fyller min pappa jämnt och jag hoppas att det får hela familjen att samlas med alla syskon.
  • Bråvalla väntar i sommar med flera av mina stora favoriter, bla. Rammstein, Volbeat, Five Finger death Punch och Melissa Horn.
  • Tuva börjar i förskoleklass. Mycket ångestfyllt att inte ha ett "dagisbarn" längre men såklart även en stor grej ♥
  • En sommar med "raggarbil" väntar.
  • Ett till år att få äran att spendera med mina älskade små barn ♥♥
 
Är det något särskilt som ni vill ska hända 2016? Något kul ni vet ska hända?
Hur som helst önskar jag er ett år fyllt med bra saker, god hälsa, mycket skratt och många fina minnen.
 
Gott Nytt År! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0