Födelsedagsvecka

Den här veckan är det 3 födelsedagar som ska firas på ett eller annat sätt.
 
Först ut var kusin Erik som fyllde år i går. Där var vi på kalas till sent så idag efter skola/dagis blir det nog lite vila till en film eller så för att orka kalasa vidare hos farmor/svärmor ikväll.
Hela 70 år fyller hon och det måste såklart firas! 
Ena presenten är en kryssning med alla barn med familjer och vi blir en rätt stor hög som åker iväg, det kommer bli kul och jag hoppas att födelsedagsbarnet blir glad över presenten.
 
Imorgon fyller kusin Wynja år och dit kan vi tyvärr inte åka eftersom det är ca 40 mil dit, men vi har skickat en present på posten som vi håller tummarna för kommer fram i tid. 
 
 
 
Vi har en envis förkylning som går runt här i huset. 
Liam var först ut att drabbas, sen Tuva, K och nu verkar turen kommit till mig. jag hoppas att jag inte drabas lite mycket som K, han var riktigt risig där ett tag och det sitter fortfarande i efter över 1 vecka. Det har jag ingen lust till faktiskt. Jag har "bara" lite ont i halsen och jag hoppas det stannar där och försvinner fort.
 
Idag är det en sån där dag då jag måste ta itu med min to do lista. Jag har en rätt lång sån idag men de flesta punkter är snabba grejer så jag hoppas hinna med hela listan idag.
Bäst jag sätter fart! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0