Blööö

Min kaffemaskin gav upp i fredags, innan jag hade fått mitt morgonkaffe!
Dagen kändes som den värsta på mycket, mycket länge!
 
Femte dagen utan kaffe nu...
Idag rotade jag fram en burk med 3½ år för gammalt snabbkaffe. Det drack jag....
Till saken hör att jag är väldigt kräsen när det gäller kaffe och vadsomhelst går inte ner...
jag tror bara ni kaffedrickare kan förstå. 
 
 Det dumma är att när vi flyttade för ett år sen lite drygt så visade det sig att jag hade typ 5 kaffebryggare i förrådet. För 1-2 månader sen så gjorde jag mig av med den sista.
Nu ångrar jag mig kan man säga.
 
Nu börjar jakten på en ny kaffemaskin. Jag vill egentligen inte byta alls så jakten känns rätt trist. Inte bara för att jag verkligen, verkligen älskade min maskin utan även för att det är rätt sura pengar...
 
min oerhört saknade kaffemaskin
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0