TGIF

Jag men äntligen så är det fredag, som jag har längtat!!
 
 
 
Tuva provade på dans på ett nytt ställe igår och hon älskade det! Så nu blir det dans 2 ggr i veckan, balett/jazz och street dance. Hon älskar verkligen att dansa den där lilla ♥ såfort hon hör en låt hon gillar avbryter hon det hon håller på med och ger sig ut på golvet och dansar. Mitt i maten tex ;) men det är så sött så hon får det. lilla pluttan ♥
 
Idag är hon ledig, som alla fredagar, så vi ska passa på att mysa lite extra. Vi måste ge oss ut en sväng på stan och leta nya dansskor som inte gör ont. Det ska vi försöka hinna med innan vi hämtar upp Liam i skolan, han är int jätteförtjust i att gå i affärer längre... behöver dra runt honom å köpa byxor men det tar vi en annan dag. 
 
Trevlig helg, hoppas solen lyser där ni är!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0