Innocent Super Smoothie

Jag är testpilot åt smartson och den här gången har jag testat Innocent Super Smoothie.
Innocent smoothie har jag smakat förut och är en av alla de olika sorter vi brukar köpa hem just för att de inte innehåller en massa skit. Nu har de dessutom kommit med en super smoothie som innehåller frukt + grönt + linfrö + vitaminer +  växter så du kan boosta din dag!
Det finns några olika super smoothies att väja mellan, energise, defence och antioxidant. Jag valde DEFENCE och den var med mango, apelsin, pumpa, linfrön och vitaminerna C och B6. 
 
Den var god med mycket smak av mango och apelsin som är en kombo jag gillar. Man kände även av smaken av pumpa men den tog inte över för mycket. Jag gillade även konsistensen som var så där lagom tjock/tunn, drickbar liksom. Flaskan rymmer 360 ml vilket även det var bra med tanke på att jag ofta delar med minst ett barn, orkar man inte så mycket har flaskan skruvkork och håller öppnad i 2 dygn.
 
Innocnet Super Smoothie är definitivt en smoothie jag kommer köpa igen!
 
 
#smartson #innocentdrinks #innocentsupersmoothie
 
        
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0