Skönt med helg!

Fy så skönt det har varit med helg, önskar den kunde vara lite längre bara.
Den här helgen har vi haft noll planer. Eller inga planer som i att vi måste åka hit och dit eller göra det ena och det andra. Så skönt.
Vi hade planer att fixa lite med "raggarbilen" men det har ju varit så pissigt väder. Det blev iaf en snabb sväng till biltema för att fixa lite snygga(re) hjulsidor. Vi har inte hunnit fixa nya fina fälgar än så det fick bli en nödlösning så länge. Årets första cruising är runt hörnet, bara 5 dagar kvar nu så vi måste göra pärlan cruisklar. Det blev även tärningar och nya doftgranar. 
 
Idag har Liam haft en kompis här hela dagen och Tuva har sprungit terrängserielopp #2 annars har vi inte gjort nåt alls. Jag försöker bli frisk från den här löjliga förkylningen. Eller frisk är jag men smak - och luktsinnet har inte kommit tillbaka helt än. Suck imorgon är det 1 vecka sen så nu måste det vända!
 
 
I morse fick jag några mail från Babyshop, undra om dom har någon kampanj på Mini Rodini just nu, måste in och kolla :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0