Första helgen

Första helgen efter skolstarten är snart slut. Den har varit alldeles fullsmockad och än är det mycket kvar som ska hinnas med. 
Båda barnen är fortfarande glada över att sklan dragi igång så det har inte varit några problematt få upp dom på morgonen. Värre är det med mig ;) Usch jag är sååå trött hela tiden nu, jag är verkligen ingen morgonmänniska. 
 
I fredags var Diana här och förgyllde dagen, bra uppladdning inför helgen.
Gårdagen (lördags) var fullsmockad till en början men efter lite sållande så blev allt bra. 
Liam hade en kompis här, och vi drog iväg till folkets park där det var lite aktiviteter för barn. Hoppborgar, ridning, pilkastning, ansiktsmålning och lite sånt. Det var uppskattat och Tuva fick äntligen rida igen.
En tur i finbilen hanns med och lite ärenden uträttades.
Tuva var på ica och papricaklubbens fruktaskerad. Det var en fotovägg som man fick fota sig framför med en fruktmask :) hon fick en liten ask med små tomater. en pysselbok, pennor, sudd, mallar till egn fruktmasker. Papricaklubben levererade helt enkelt.
Är ditt/dina barn med i klubben? Om inte blir det, varje vecka får barnen veckans frukt mot uppvisande av klubbkortet. Perfekt! Den här veckan var det kiwi till Tuvas stora förtjusning.
 
 
 
Idag är det simskolestart för både Liam och Tuva. Jag fick mail igår kväll om att dom fått plats så här går det undan. Har länge velat att dom ska gå med grupperna är alltid fulla, men nu så! 
Ikväll bär det sedan av till Västerås och biofilmen "Hitta Doris". Fullt ös med andra ord. 
 
Imorgon börjar en ny vecka med inte mindre än 4 aktiviteter och ett bröllop inbokat. Vi ska också hinna med lite roligt besök och bröllopspyssel.
 
Hoppas ni har en bra helg! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0