Nyklippt

Tyvärr är det inte jag som är nyklippt. Jag missade min inbokade tid jag hade nu när jag var sjuk, så drygt för den hade jag sett fram emot, med både hårkur och brynfärgning/vaxning. Ja, ja vad är en bal på slottet? 
Nä, idag var det Liam och Ks tur att bli klippta och dom blev så fina så. Jag är bara liiite avundsjuk ;)

Jag och Tuvis fick kolla runt i lite affärer under tiden och det var inte så dåligt det heller. Vi hann iofs bara med TGR, för det var så packat med folk, men där finns det mycket att titta på och vi kom ut med en liten "väskborste" för 10:- eller vad man ska kalla det? En liten hopvikbar borste med tillhörade spegel som passar perfekt att ha med sig i handväskan, mindre än en snusdosa. Tuva var iaf supernöjd.
Innan vi åkte hem blev det en sen lunch på Subway som kidsen har längtat efter i ett halvår eller så nu tror jag men nu hoppas jag slippa tjatet ett tag.
 
Ikväll är det melodifestivalen igen och ungarna är helpepp så det ska vi se, annars händer inget spännande hos oss ;)
 
 
Den här fina har jag gjort ♥♥♥♥♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0