Vips så var det fredag igen!

Fy va fort den här veckan har gått! Snabb men rolig.
Började veckan med bebisgos, fortsatte med lite shopping och träff med bästatse Diana. Kollade in hennes nya lägenhet också och det kommer bli kanon. Nu bor hon lite närmare mig igen, perfa.
Dans x3 i veckan som vanligt och fredagen innehöll tacos.
 
Nu är det helg och det ska bli såå skönt. Snart är det måndag igen så det gäller att ta vara på helgen!
 
På söndag spelar Liam innebandymatch i Västerås. Samling där 9.30. Alltså vad är det med barnaktiviteter och tidiga mornar?!! Jag fattar inte varför, jag är inte vaken så tidigt, eller vaken är jag men huvudet är inte med än. Stackars barn som ska prestera så tidigt också. Nä, sånt gillar jag inte alls men självklart åker jag dit med ett leende och hejar på min fina Liam ♥ 
Det är rimligt att tro att jag har kaffe i handen också och snällt får dela det med en halsovande, lite småsur Tuva ♥
 
Imorgon jobbar K och jag har bestllt finväder så jag, kidsen och dogfärs kan ut på långpromis o solen.
Det blir nog bra det här!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0