Blä

Är så trött så jag vet inte vad. Hela dagarna går jag mest omkrig och känner mig som en zombie.
När jag kliver upp på morgonen försöker jag tänka och planera in när jag kan/får sova nästa gång. 
Usch jag börjar tröttna på att vara så trött hela tiden.
Tror kanske att det kan bero på vädret? Mörkret? Jag sover iofs skitdåligt på nätterna så det spelar nog också in. Jag är rätt van vid att sova lite och dåligt så jag borde inte vara riktigt så här trött, men men.
Nog om min tröttma!
 
Igår firade vi dom 2 födelsedagsbarnen (eller födelsedagsvuxna) med god middag och fika. Det är alltid kul när hela familjen samlas, alla barnen liksom. På tisdag är det dags igen när den yngsta storebrorsan fyller år så då är det bara att börja om med trevligheterna.
Det är många födelsedagar så här i början av året. 
 
Idag följde kusinen med Liam hem från skolan och dom fastnade såklart framför minecraft direkt. Om dom fick välja skulle dom sitta alla dygnets vakna timmar framför minecraft. Tur att dom inte får bestämma själva! En eftermiddag så här efter skolan när dom är lite småtrötta kan jag tycka det är helt ok att spela en stund men det är inget som händer varje dag i det här huset.
När kusinen blev hämtad gav vi oss av till Tuvas dans #2 för veckan, street dance den här gången. Kom på precis när vi skulle gå att vi helt glömt av hundpromenaden så hon fick följa med. Liam och jag tog en hundpromenad medans Tuva dansade. Det gjorde att tiden gick lite fortare och hunden fick sin promenad. Win-win.
 
Imorgon är det dags för Liams första dans för terminen, Tuva är ledig och jag ska försöka få till några pluggtimmar.
Sen är det helg!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0