Finska nationaldagen..eller?

Idag firar vi finska nationaldagen här hemma hrm eller inte :)
Det är ett stående skämt här hemma av den finske och jag ska erkänna att första gången K sa det gick jag på det rakt av men så är det ju inte utan det är skärtorsdagen vi firar idag. Eller firar och firar, K jobbar, Liam är i skolan, Tuva på förskolan och jag kämpar med IT supporten på min skola. Snaart, snart är det påsklov!
 
Finlands självständighetsdag firas 6 december
 
Idag slutar K tidigt så då ska vi på äventyr men det är bara K och jag som vet om det än så länge ;) Spännande!
Uppdatering kommer.
 
Just nu håller jag mina tummar för att mitt strul på skolan ska lösas av IT supporten under dagen så jag får lite lugn i kroppen. Känner mig sjukt stressad just nu.
Hoppas, hoppas, hoppas!
Jag måste verkligen registrera mig på 2 kurser idag men det är nåt fel i systemet. Hoppas de löser problemet för det är liksom sista dagen innan alla röda dagar och på tisdag sen är det försent :/
 
 
Happy skärtorsdag hörrni!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0