Sen i år igen!

Jag tänker varje år att jag ska börja plantera tidigare. "Nästa år då ska jag börjar redan i januari." 
Blir det så? Nej, självklart inte. Det är så typiskt mig och händer verkligen varje år.
Det blev likadant det här året men idag har jag iaf köpt såjord och ska peta ner lite paprikakärnor och tomatskivor som jag har på tork och frön från vår starka chili.
Förutom jorden så köpte jag en påse solrosfrön som jag hoppas kommer ta sig och bli fina. Jag älskar solrosor!
Nu fattas bara att leta upp passande krukor, sen så.
 
Ska vi prata lite om vädret hörrni? vad är det med det? I morse snöade det massor men knappt hade vi hunnit dansa färdigt glädjedansen så övergick det i regn. Varför? 
Sportlovet började så bra med sol, sol och sol. Sen blev det grått, dimmigt och nu regnigt. Det gillar vi inte!
Äh nästa vecka blir det säkert fint igen och då ska jag ta min lilla hund och gå långt på gröna gången. Längtar redan.
 
Veckan som kommer innehåller en del planering. Kalas och födelsedags planering. Det är bara 9 dagar kvar innan min lilla plutt fyller år. Men innan den nya veckan börjar så ska vi avluta den här sportlovsveckan och det gör vi med tacos ikväll enligt önskemål. Sen ska jag se AFV (americas funniest videos) och skratta lite åt folk som ramlar :D
I morgon vankas det bio med sportlovsbarnen. Vi ska se zootropolis och det ser vi alla fram emot. Vi har väntat på biopremiären sen i julas när vi såg klippet i kalles jul. Hoppas den är bra!
 
Nu ska jag sura lite över att det redan är mars och jag inte har planterat något än, men jag fortsätter att tro på att nästa år då ska jag börja tidigare!
 
Alltså dom här tokarna är det absolut bästa jag vet! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0