Sol :)

Visst blir man lite gladare när solen lyser? Att gå upp tidigt går mycket lättare nu när solen skiner in mellan persiennerna. Kanske gick det lättare imorse för att det är fredag och att det är sista morgonen innan kidsen får påsklov? Det spelade säkert också in men jag känner mig på så bra humör idag att jag nästan blir lite rädd för mig själv :D
 
Igår var en hemsk dag. Vaknade med så onda magsmärtor att jag trodde jag skulle dö. Skjutsade Tuva till skolan och grät hela vägen hem för det gjorde sååå ont. 
Det blev soffläge hela dagen eller iaf ända fram till 14 då K kom med barnen. Tuva skulle ha med sig en kompis hem så det var bara att se glad ut.Eftermiddagen gick rätt ok. Den värsta smärtan var över och det kändes bara ömt och lite konstigt. Tog det så lugnt jag kunde. Jag hade massor planerat igår som var tvunget att göras men det vara bara att inse att det inte gick. Fy vad jag hatar när det blir så här. Hatar att min mage bråkar och att inget hjälper. 
På kvällen började det kännas lite bättre men var yr och matt efter att varken ha ätit eller druckigt på hela dan, vågade helt enkelt inte.
 
Idag är det bättre och jag har fått i mig frukost.Är som sagt på toppenhumör så har redan hunnit plugga några timmar och är nästan redo för att hämta barnen. Det är inte dags förän om 2 timmar men allt går så lätt idag.
 
Nu ska jag ta en liten kort paus i solen innan jag gör sista rycket med pluggandet innnan helgen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0