2016

Jag var visst inte så bra på att göra tillbakablickinläggen förra året. Det var ett år som jag inte låg på topp med vara sig bloggandet eller mig själv. Nu är det nytt år och nya tag tas! 
 
Jag tänkte skriva lite kort om de största händelserna förra året, mest för att jag själv ska kunna gå tillbaks och minnas. Det är lite så jag använder den här bloggen, som en dagbok eller minnesbok kanske är ett bättre ord. Jag gillar att titta tillbaka i bloggen och läsa om hur vi haft det och vad vi gjort. 
 
 
 
2016
  • Min kära pappa fyllde 70 år och bjöd in till inte mindre än 2 stora kalas :)
  • Barnen fyllde 6 och 8 år (!) och hade roliga kalas.
  • Barnen fick även egna rum, de delade på ett lekrum och ett sovrum innan.
  • Liam slutade 1:an. Ett helt år har han gått i skolan min snutt och så mycket han lärt sig!
  • En av barnens kusiner tog studenten.
  • Tuva gick sin allra sista dag på dagis, förskolan :( Sorgligt att lämna så underbar peronal. Nu har vi inga små barn längre...
  • Midsommar minns jag som svinkall!
  • Semestern gick till Danmark där vi besökte Legoland igen och ett sommarland. Sen var vi en sväng i Ullared, Borås och Gränna innan vi åkte hem.
  • Tuva började 0:an, förskoleklass och blev genast så stor!
  • Min äldsta syster gifte sig och vi hann få både inbrott i en bil samt få punktering på en annan samma dag.
  • Vi tog vår gamla ford på några roliga svängar, bland annat 3 cruisingar.
  • Barnens ena bror bodde här en sväng i somras då han var mellan lägenheter.
  • K och jag var på Bråvalla och såg bl.a Rammstein, Volbeat, Five Finger Death Punch m.fl
  • Vi hann även med Volbeat när de spelade i Globen i höstas :)
  • Sen blev det jul och den firade vi hos mina föräldrar med massa syskon och kusiner :)
  • Nyår sen då och den firade vi lugnt här hemma med mamma och pappa ♥
 
           
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0