Vilken morgon!

Ja, fy!
Vi försov oss. Vaknade 07:30 och kastade mig ur sängen. Sprang in till Liams rum och han flög upp ur sängen och slängde på sig kläder supersnabbt. Tuva var lite segare, hon hatar tidiga mornar och skynda är inget hon gillar. Inte jag heller för den delen, vi är lite som skalman hon och jag, Skynda är ett fult ord. 
Barnen hann både med frukost, borsta tänderna och kom i tid till skolan. Pjuh. Det märkligaste var att fast vi kom 3 min innan Tuva börjar så var vi först från hennes grupp. Först! Undrar om det var fler som inte kunde sova inatt pga tidsomställningen? 
Hela familjen hade jättesvårt att sova. K och jag var vakna nästan hela natten... kunde verkligen inte sova. Om det beror på sommartiden eller inte vet jag inte men det är lite konstigt att hela familjen hade svårt att somna.
 
Jag kan verklige inte stressa sen jag brände ut mig. Finns liksom ingen stresstålighet kvar i kroppen så nu sitter jag här och är alldeles yr och har ont i magen. Känner mig superstressad nu fast jag bara sitter här och andas lungt. Det känns så jobbigt särskilt med tanke på att min stresstålighet och min förmåga att arbeta under stress och press alltid varit en av mina bästa egenskaper. Nu är det inte det mer och jag vet knappt vad jag är bra på längre. Inget som det känns.
Jag hoppas att det blir bättre med tiden!
 
Vilken dag vi hade igår då! Hade ni också vårvärme? Vi hade över 18 grader i skuggan solen värmde riktigt skönt. Barnen var ute nästan hela dan och Pixie låg i solen och njöt.
Vårblmmorna börjar slå ut i rabatten också, jättefint. Ser fram emot när pärlhyacinterna slår ut också.
 

Idag börjar en ny kurs för mig, nu ska det bli lite mer responsiv webbdesign. Ser så där fram emot kursen faktiskt. Just nu har jag liksom ingen ork till plugg. Inte till nånting egentligen. Vill helst gå i ide men det är äl lite försent med tanke på våren som kommit.
Nä om man kanske skulle ta en kopp kaffe och sätta fart på dagen? 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0