Äntligen!

Nu äntligen är första kurse/erna färdiga. Deadline var i onsdags och jag skickade in allt i tid :) Kändes väldigt skönt! Så skönt att jag spenaderade resten av den kvällen i soffan framför tv:n, vilket jag inte hade haft tid med på 2v
I torsdags tyckte jag att jag förtjänade en ledig dag så jag tog mej en :)
Idag har jag också vart ledig på dan men pluggat nu ikväll istället. Den här nya kursen är lite mer i min smak, fotografisk bild, så just nu känns allt bara såå roligt! Härligt!

Den här veckan som varit har inte varit så kul....det gör ont i ♥ när barnen vill leka och man verkligen, verkligen måste plugga...dygnet runt nästan...meeen nu så !

Det har ju varit helt underbart väder, visst blir man lite lycklig av det!?

Tuva har lärt sig massor av nya ord. Det fullkomligt sprutar ut nya varje dag och det är ju så kul! Det händer verkligen massor nu. Hon härmas, pratar, sjunger, dansar, går en hel massa och klättrar upp på allt och inget och får/har naturligtvis en massa blåmärken som följd. Lite skillnad mot Liam som inte ens försökte klättra upp på en köksstol förens han var över 2 år :)
Hon går även lite på potta och säger till när hon vill kissa, eller ja när hon säger till kissar hon ofta santidigt så det är svårt att hinna till pottan men det är ett steg framåt :)

Min lilla tokfia ♥



Sen har det hänt en grej på dagis också. Liam har fått en ny pedagog, en manlig. Åh va jag har saknat det tidigare. Pratade senast förra veckan om att det borde finnas fler manliga och vad händer då? Helt perfekt. Det faktum att Liam verkar gilla honom och verkar mycket gladare sen den tidigare slutade gör ju saken så mycket bättre! Nu kan jag tom tänka mej att Liam får gå längre dagar. Det har jag ju inte veklat eftersom det varit så uppenbart att han inte riktigt trivts. Det blev ju så struligt med dagiset sen han böt avdelning... hoppas, hoppas att det bara blir bättre nu...

Min fina, fina kille ♥



I helgen hoppas jag att det blir lugnt. Behöver fixa lite här hemma, behöver jag säga att jag/vi ligger efter med en hel del? På söndag ska Liam piam sova hos Jenny och sen får hon följa honom till dagis på måndag. Inte för att det händer nåt speciellt utan just för att Liam så väldigt gärna vill sova där :)
Han har tjatat om det ett bra tag nu och det har blivit mer och mer nu när jag lämnat Tuva där på mornarna när jag haft möte med skolan. Då blir han avis och vill också vara där såklart!

Skulle behöva fota lite kläder och lägga upp på tradera också så det hoppas jag hinna med!



Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar er!! ♥








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0